Tuesday, December 21, 2010

Копирайтинг / Copywriting

Вие сте член писател? Ако е така, какъв тип изделия напишете? Когато този въпрос се задава, предмета ISNA € ™ тона наистина е търсен, а по-скоро начина, по който пиша. Смятате ли, пише интересни статии, изделия, които вашите читатели Кана € ™ не чакам да завърши четене? Или пишете традиционни, скучни предмети, изделия, че вашите читатели не може дори да завърши четене? Ако сте отговорили с традиционните скучни статии от копирайтинг или дори събирането на двамата, може да искате да преразгледат начина, по който пиша професионален copywriting. В края на краищата, тя ISNA € ™ TA тайна на копирайтинг, че читателите всъщност искали да ползват това, което четете. Ето защо е изключително важно да пиша завладяващ съдържание.


Както бе споменато по-горе, предмет на статиите си, макар и важен, не е толкова важно, колкото това, че вашите статии са написани. Поради тази причина, вие ще искате да пише статии, които ви интересуват, но и тези, които ще рисуват в читателите от всички сфери на живота. Най-добрият начин да излезе с тези предмети статия е да се използва интернет, за да ви предимство. В крайна сметка, интернет е вероятно, когато вашите статии ще бъдат публикувани. За да намерите € œhot теми, В €? да пиша, вие ще искате да използвате ключови думи изследователски инструменти, търсачка, новини уеб сайтове, както и търговски сайтове. Когато става въпрос за намиране на € œhot теми, В €? Това са най-добрите си източници на информация. След като сте намерили интересна и популярна тема да пиша, ще можете да се фокусира върху начина, по който вашата статия е написана.

Целта на всяка вещ писател е да се прочете статията си, като на един копирайтър и обичан от читателите, но има някои случаи, когато това е по-важно, отколкото други. Много интернет потребители, а именно уебмастъри използват предмети за създаване на резервни връзки към техните интернет страници. Тези резервни връзки се използват увеличение на трафика уебсайт. Единственият проблем е, че много директории статия позволяват връзки в края на статията. Това означава за вас да се възползват от член разпределение и обратно свързване, читателите трябва да направят това до края на вашата статия. Ако сте уебмастъра, който използва тази техника, е изключително важно да отида на допълнителни усилия, за да се гарантира, че вашите статии са интересни и лесни за разчитане, тогава имате копирайтинг.

Говорейки за интересни, най-добрият начин да се определи дали вашата статия е интересно е, ако ви хареса. След като сте създали своя статия, вие ще трябва да го проверят. След като внимателно проверите вашата статия, вие сте призовани да го прегледам още веднъж. Този път, вие ще искате да го разглежда като читател, а не статия писател. Забележка: съдържанието си суха, тъп, или скучни, има добър шанс, че вашите читатели ще, както и добър copywriter.

Една статия, че е лесен за четене също е важно. Можете да напишете статия завладяващ, но ако това е трудно да се чете, тя wonâ € ™ не ти кой да е добър. Когато става въпрос за лесни за четене статии, граматика е важен компонент. Независимо дали планирате за продажба на статиите си, да ги използват за своя лична употреба, или да ги представи на статия директории, трябва да отделите време да проверят статиите си. Много интернет потребители твърдят, че номер едно е да изключите изделия, които не са добре написани. Не е по-бърз начин да загубят един читател, отколкото да има една статия, че е слабо проверят.

Във връзка с четене статии на копирайтинг, граматика мъдри, също така е важно да се разгледа на думите, които използвате. За да свири професионално, много писатели статия използват големи, технически звучене думи. Това е добре да направите, е някои случаи, но обикновено се препоръчва "против". Единственият път, когато трябва да използват големи, технически думи е, когато пишете статия, която ще бъде прочетено от експерти в тази област. Вторият по големина изключите за читателите е доволен, че редовно се съдържа думи, които не познават или не разбира. В известен смисъл това е подобно на създаването на сухо, скучно съдържание. Ако вашите читатели не могат да разберат точно какво искаш да кажеш, те могат да намерят четене статията ви да бъде безполезна или е загуба на време.

Най-добрият начин да се пишат статии завладяващ е да се напише от сърцето си. Когато става дума за статия писмена форма, дори и само малко на творчеството може да се извърви дълъг път. Творчеството е това, което може да се превърне един иначе скучна статия в едно, че вашите читатели не само приятно четене, но този, който те могат да препоръча и на другите.


Тери Detty, 42 години, установи, интернет маркетинг неговата страст. В допълнение към търговията той се радва на четене, и от време на време излиза за кратка разходка. Увеличете уеб трафик с рекламни и маркетингови компании и софтуер директории; ефективна интернет маркетинг инструмент за търсене.

No comments:

Post a Comment