Friday, December 3, 2010

Как да пиеш заглавия, които работят

Вашето заглавие е първото и може би само, впечатление, което направи на бъдещите читатели и ще покаже че имате добър копирайтинг. Без заглавие или заглавието на съобщението, който се превръща браузър в четец, останалата част от думите ви може и да не съществува.
Но заглавие от професионален копирайтър може да направи повече, отколкото просто да привлича вниманието. Голяма заглавие може да комуникира пълен съобщение до предназначението си публика, и то абсолютно трябва да привлече читателя в тялото си текст.
В същността си, убедителна заглавие трябва да обещават някаква полза или срещу възнаграждение за читателя, в търговията на ценни времето, необходимо за да прочетете повече.
В Наръчника на Copywriter е, копирайтър невероятно Боб Блай установява осем пъти изпитван "заглавие, в което принуди действие и се ровя в продажби:
Директен Акценти отида направо в сърцето на въпроса, без всякакъв опит за интелигентност. Блай дава пример за чиста копринени блузи - 30 процента Изключено като заглавие, в което посочва продажната предложение директно.Пряка заглавие блога може да прочетете безплатна SEO Е-книгата.
Косвен Заглавие възприема по-фин начин. Той използва любопитство да повдигне въпроса в ума на читателя, който тялото отговори копие. Често двоен смисъл се използва, което е полезно онлайн. Една статия може да има заглавие Fresh стръв работи най-добре и все още нямат нищо общо с риболова, защото това е действително за писането на навременна съдържание, което действа като връзка стръв.
А новини приоритетна е доста очевидно, докато самата новина всъщност е, добре ... новина. Продукт за обявяване, подобрена версия, или дори съдържанието лъжичка може да бъде на базата на убедителни водещите новини. Помислете Въвеждане на Flickr 2.0 или ми ексклузивно интервю за Стив Джобс.
В "Как да приоритетна е навсякъде, онлайн и офлайн, само по една причина - тя работи като чар. Блай казва, че "Много автори твърдят, реклама, ако започва с думите как да не можете да пишете лошо заглавие." Един пример ще бъде, хмм ... О, да ... заглавието на тази публикация.
Въпрос Заглавие трябва да направи повече, отколкото просто да зададете въпрос, той трябва да е въпрос, който, според Блай, читателят може да усети съпричастност с или биха искали да видят отговори. Той дава този пример от психологията днес: Да затворим вратата на банята, дори когато сте само един дом? Друг пример се използва твърде много в Интернет маркетинг гуру-Ville е Кой друг иска да забогатеят онлайн?
В командния Заглавие смело разказва перспектива, което той трябва да направи, като стари Поставете Exxon е Тигър в кампанията си резервоар. Блай се посочва, че първата дума трябва да бъде силен глагол взискателните действия, като например Абонирайте се за Copyblogger днес!
Друг ефективен техника се нарича причината, поради която приоритетно.Тялото ви текст се състои от списък с номера на характеристиките на продукта или съвети, които можете да съчетаете в заглавие, като две причини Hundred Защо софтуер с отворен код Beats Microsoft. Това дори не е необходимо да се включват думите "причините за това." Тази техника е действително извършените стратегия зад повсеместно блогър "списък" мнения, като например 8 начина да блог Трафик бл.
На последно място, ние имаме атестационна Заглавие, което е много ефективно, защото дава извън доказателство, че ви предлагаме голямо значение. Това налага предприемане на това, което някой друг е казал за вас, вашият продукт или услуга, и използването на техните действителни думи в заглавието. Кавичките който чете нека знаят, че те четат препоръка, която ще продължи в тялото копие. Един пример може да бъде "аз чета Copyblogger Първото нещо, което всяка сутрин", признава Анджелина Джоли.
Ей, не мога да мечтая, не може ли?

No comments:

Post a Comment