Friday, December 3, 2010

Копирайтинг агенция или фриленс копирайтинг

Да станете копирайтър рекламна агенция или на свободна практика копирайтър е важно решение, което не е само за някой нов за рекламната индустрия. Много копирайтъри агенция се чудя, ако те трябва да напуснат работните места зад лек за да стартирате свободна практика. Много успешно работещи с авторски текстове на свободна практика се чудя, ако те трябва да затвори бизнеса си, защото те дълго, за да работят в една рекламна агенция.
Има много разлики между двата професионални средства. Оценка от двете страни на кариерата текстове да се реши кой път е най-доброто за вас:


Клиентела


Copywriter Рекламна агенция
Big име клиенти почти винаги са с големи, извън рекламна агенция на хонорар. Като агенция, редактор в известен агенция, която обработва големи клиенти, ще пиша копие за национални рекламни кампании. Огромното мнозинство от копирайтъри и няма да започнете работа в агенция, която се справят с тези видове клиенти, все пак. Колкото по-здраво да си проправите път нагоре по стълбата да се натрупа опит текстове, толкова по-призната вашите клиенти ще бъде сред националната аудитория.

Свободна практика Копирайтър
Най-копирайтъри свободна практика никога не ще докосне всеки гражданин марки на техните собствени. Това е особено вярно за тези, работещи на свободна практика без никакви връзки с националните агенции през предходния вътрешни работи с тази агенция. Тези "звездни" клиенти с високи цени, включени в техните рекламни кампании обикновено се управляват в къща от реклами на рекламна агенция, а не на свободна практика.

Въпреки това, можете клиенти печалба на свободна практика са вашите собствени. Вашите клиенти могат да бъдат рекламни агенции, които се нуждаят от свободна практика да се пишат някои от проектите си в къща копирайтъри са твърде заети, за или агенция не може дори да са на пълен работен ден копирайтъри за персонал, просто защото не могат да си позволят разходите, свързани с постоянен служител. Можете също така да работят директно с бизнес собственици, които се нуждаят от копирайтър, но може да не е в състояние да оправдае разходите за хонорар на една агенция или имат нужда от пълно обслужване на агенцията.

Заплати
Copywriter Рекламна агенция
Колко ще спечелите до голяма степен зависи от това къде живеят и колко големи агенция. Заплатите за ниво I копирайтър обикновено варират между ниското $ 30Ks и ниска $ 50Ks. Някои ниво III копирайтъри и приходите, в горната част на $ 70Ks.

Свободна практика Copywriter
Парите, които да е горе-долу от вас. На пълно работно време на свободна практика може да видите ниско тийнейджъри или те може да спечели шест цифри. Вашата заплата ще се колебае въз основа на клиентите ви търсят, вашите проценти, опит и дори как ангажираността си към внасянето на нови бизнес.

Часове
Copywriter Рекламна агенция
Работа в една рекламна агенция никога не е типичен понеделник до петък, 9-5 работни места. Една от агенциите съм работил с действително има услуги като автомивка, смяна на маслото и стилист коса дойде на място, тъй като техните служители работят като дълги часове и не е нужно много време извън работата си за да получите тези прости задачи направено в Свободно време.

Така, че баскетболен мач си мислел, че щеше да може на 7 трябва да бъдат изолирани, тъй като си копирам само се върна с червено мастило, големи промени и в срок вчера. През повечето време вие ще бъдете в състояние да прецени, когато тези дълги нощи ще се изисква, но рекламата наркомани които работят в успешни агенции ще се споразумеят за дългите часове, които обикновено се изискват, са и си заслужава.

Свободна практика Copywriter
След като ги последва в кариерата на свободна практика, може да създаде доста солидна практика. Ще можете да зададете своя собствена часа просто от работата ви отведе на ... или не поеме. Ще имате възможност да разширите часа за бърза проекти, където можете да дръпнете изцяло нощ без сън за клиент, но вие също вървят в една такса бърза работа в началото на редовния си курс.

Околна среда
Copywriter Рекламна агенция
Рекламни агенции обикновено А, обратно околната среда. Всичко, от дрехите, които носите на начина, по който действа може да има спокойна правила.

Една национална агенция съм работил за изходящи, че има е нездравословна храна на разположение през цялото време. Прекарахме години на захарта вест, тъй като стаята за почивка изглеждаше като магазин за бонбони на всеки час. Това не е необичайно да се определят някои шоколад, обхванати стафиди на бюрото си и след това взрив брошура национална компания. Друга агенция работих се по-различен подход. Шефът ще избухне случай на бира всеки ден в 5 часа следобед, за всеки служител, който иска един. Помислете за това следващия път, когато видите национална търговско-чудя какво реклами трябва да са до тях, когато дойде с концепцията на рекламата! Въпреки това, тази "няма правила" отношение промени в дните, когато клиенти идват в агенцията, така че ще се очаква да се облича и се държи, така да се каже, когато клиентът идва на посещение.

Свободна практика Copywriter
Вашето куче може да бъде свита в краката ви, докато сте по пижама и миене на зъбите не е задължително. Който е работил сам и това е, как ще прекарват времето си така че, ако може да работи продуктивно облечен с поличка и това е, което сте доволни в, няма кой да ви спре.

No comments:

Post a Comment