Това е смешно как ние, като собственици на уебсайтове, не винаги мислим като нашите посетители. Един курс на действие, който може да изглежда напълно очевидно за нас може да попречи на нашите посетители точно в средата на процеса на закупуване.
Вземете, например, е-търговия вид копие. Давате ли си сметка, че това, което се случва след клиентите си чете своето копие може да направи пауза или продажба? Аз не говоря за изоставяне пазарска количка. Аз говоря за добра комуникация, която поддържа цикъла на покупка се движат напред.
Нека ви дам един пример от реалния свят. Един уебсайт предлага специално проектирани подарък чанта. Снимките на сайта им бяха прекрасни. Копието сякаш от само себе си, докато аз имам предвид искането за оферта страница от професионален копирайтинг .
Там открих една форма, която задавани въпроси Не очаквах. Аз трябваше да обясни предпочитание ми от плат цвят, вид на ръкохватка исках и описание на всички аксесоари, които трябва да се добавят към сак. Нямах представа как да отговори.
Тъй като копие заяви, че всеки подарък чанта е по поръчка, предположих, че ще се даде възможности за избор. Вместо това, както се оказа, аз бях отговорен за познаването точно това, което исках, а също и за него се описват подробно в писмен вид на искане за оферта форма. Това ме върна малко.
Тъй като повечето хора не са много удобни за писане, мога лесно да видите как една страница като това ще спре незабавно посетителите и ги изпраща за опаковане. Аз би могъл да постави на най-атрактивните копие, писана някога на продажбите страница за тези торбички - копие, което би посетители грундирани и са готови да извадят своите кредитни карти. Но след като кликнете на искане за оферта страница като описания по-горе, най-вероятно няма да ред.
Ще бъде по вина на текста? Номер Но най-собствениците на сайта ще поеме текст не вършеше своята работа. Ниска реализация, в този случай, би било грешка в процеса на продажба.
Web Page копиране не включва само с едно страница ...
... Освен ако не става дума за конкретна целева страница, която е създадена с единствената цел получаване на кликвания от целта!
В рекламната кампания НПК, има много малко случаи, в копие на една уеб страница, няма да бъдат засегнати от страниците в него. Посетителите щракнете и излиза на страниците и назад и напред във Вашия сайт. Те могат също да влезе на сайта да се буквално стотици различни връзки около мрежата. За тази и други причини, трябва да имате предвид, където могат да идват и накъде те ще бъдат начело.
Как да изпробвате
Един от най-добрите начини да се уверете, че сайта потоци, както би трябвало да поиска няколко външни лица да разгледате. Нека началото на едно от най-много точки начало (списък за търсене, връзка към вас от друг сайт, на началната страница и т.н.) и кликвате само като клиент би. Помолете ги да си водят бележки за това, което не разбирам, тъй като излизат заедно, за да знаете къде да настроите вашето копие.
Може дори да изберат да им даде конкретни задачи да завърши, докато те са там. Например, да ги помолите да прочетат за копиране и след това обясни ползите от новия продукт или услуга, които сте добавили или да ги помолите да ви кажа на процеса за регистрация на членовете само за района на вашия сайт.
Друга добра идея е да се състави графика на вашия сайт. Виждайки всички страници на хартия може често да ви даде по-добро разбиране за това как копие на всяка страница може да се отрази на всички други около него. След като погледнете голямата картина и да получите някои обратна връзка, да използват тази информация за да подкрепят слабите копие на вашия сайт.
Когато е необходимо време, за да видите нещата от гледна точка на посетителите си и след това прилагат съответни корекции, ще започне да се увеличава в реализации. И това прави цялата работа за вас.
Научете умни стратегии по ключови думи текстове с Ebook Karon Thackston пише с ключови думи. Прочетете Karon на текстове блог на MarketingWords.com / блог.
No comments:
Post a Comment