Tuesday, December 21, 2010

Повишаване на печалбата от копирайтинг

Вие сте професионален писател? Ако е така, колко много статии напишете на седмична база? Ако сте като много други професионален копирайтър, има добър шанс, че вашият отговор може да бъде стотици статии. От тези членове, без значение колко големи или малки номера е, колко от вашите статии са сходни по характер с друг копирайтър? Ако вие също като много други професионални писатели в този аспект, отговор на въпроса си може да не са толкова много. За съжаление, много писатели погрешно смятат, че след като създадете статия, те трябва да преминете към други статии или други възможности за копирайтинг. В действителност, това couldnâ € ™ тона да бъде далеч от истината. Ако изиграете картите си право, трябва да бъде в състояние да се възползва от една от статиите си и своя копирайтинг, в много различни начини.


Когато става въпрос за вземане на толкова пари, колкото можеш с една статия, има няколко важни фактора в копирайтинга, които трябва първо да бъдат взети под внимание. Например, пише статиите си за някой друг, един клиент? Ако е така, нали или са ги дава пълни права върху вашето съдържание? Ако това е така, значи сте въвели юридическо обвързващ договор, но все още съществуват редица начини, които можете да вземете този член и да продължат да се възползват от него. Можете да направите това чрез промяна на съдържанието, така че да е малко по-различен, но е достатъчно да се отбележи. Просто като промените настройките на изречения, които могат да предполагат просто пренареждане или добавяне на нови думи, можете да създадете ново съдържание, въпреки че е все същата. Това ефективно ще заобиколи всички въпроси на интелектуалната собственост, която може по друг начин лицето.

Ако не се развиват статии за клиента, а по-скоро тяхното създаване за собствена употреба или ако имате намерение да ги продадат по-късно, все още можете да се възползва от вашите статии по различни начини. При продажба на съдържание, което сами развити, по своему, вие ще искате да се въздържат от даване на купувача пълни права. Това е често по-нататък, с изключителни права. Когато се дава на купувача, с изключителни права, да останете на законен собственик на съдържанието. По същество това означава, че можете да препродават статията ви няколко пъти, без да се налага да се промени една дума. Продажба на статиите си с не-изключителни права е един от най-лесните и бързи начини да се правят най-много пари.

В допълнение към запазване на Вашия предмети, предмети, има и други начини, които можете да се възползва от вашето съдържание. В todayâ € ™ е общество, много от читателите сега се обръщат към интернет или на компютъра, вместо на печатни книги. Това е по същество да увеличи популярността на електронни книги. Били ли сте някога написал електронна книга преди? Ако не, то е важно да знаете, че повечето електронни книги са просто колекция от предмети, просто форматиран по различен начин. Ако имате колекция от статии, че всички покриване на една и съща тема или тези, които са свързани по един или друг начин, може да успеете да превърнете вашата предмети в една електронна книга. E-книги са хубави, защото те се продават като традиционни, печатни книги. Същият материал може да бъде продаден на хиляди или дори милиони читатели. Превръщане на вашите статии в интересна електронна книга може да бъде много печеливша бизнес предприятие за вас.

Въпреки, че превръщането на колекция от статиите си в електронна книга е печеливш бизнес предприятие, тя не е единствената, която може да спечели от. През последните няколко години, милиони потребители на интернет са използвали Интернет, за да научите нещо ново за копирайтинг. Записали колекция от предмети, които могат да се използват като учебни ресурси и ръководства "Как да, може да искате да разгледа онлайн мини-игрища, които също са често по-долу е-курсове за копирайтинг. При използване на статиите си за създаването на миниатюрни електронни Разбира се, има няколко различни начини, които можете да направите пари. Можете да продавате вашия е-учебния материал на друг физически лица или компании, предлагат материали безплатно и да печелят от реклама, или могат да наложат на интернет потребителите малка такса за достъп до вашата информация, а решението е пред вас.

No comments:

Post a Comment