Успехът на онлайн бизнес, особено в Мрежата магазини и сайтове за електронна търговия зависи от броя на сделките и размера на продажбите, които се случват в него. Въпреки това, да направите вашия бизнес успех на World Wide Web, има повече трябва да направя, освен търси начини за увеличаване на уебсайта за продажба. Всъщност, трябва да имате едно задълбочено разбиране на няколко фактора, които влияят върху вашия сайт продажби. Тук са 5-важните фактори, които пряко влияят върху приходите и печалбите на вашия сайт. За да увеличите вашия сайт продажби, важно е да ги наблюдава внимателно.
Практика на SERP
Един от най-влияещи фактори, е на разположение на интернет страницата си ранг, т.е. на резултатите от търсенето страници (SERP). Според заявката за търсене, която е въведена, вашият сайт може да бъде показана на първата, втората или дори на 100 страници в зависимост от значимостта си за търсене фраза. Тук идва ролята оптимизация ofsearch машини (SEO). Търсачката за оптимизация идентифицира ключови думи и фрази и оптимизира сайт за едни и същи. Това подобрява класирането на сайт в SERPs и потенциални клиенти ще могат да поставят своя бизнес по-лесно. В действителност, когато Вашият уеб сайт се появява в горната слотове на резултатите от търсенето, все повече и повече посетители ще посещават вашия сайт по този начин увеличава броя на уникалните посетители. Това дава възможност на своя по-нататъшно увеличаване на продажбите и приходите на сайта.
Импресии
Импресии се отнася за една цел на една онлайн реклама. Впечатлението е пряк ефект върху обменния курс на сайта. Обменният курс на един уеб сайт е процентът на посетителите, които направят покупка на уебсайта. Преобразуване доклади песни входящ посетител трафик от различни източници, като интернет търсачките, рекламни банери и т.н. и оценява валутните курсове. Тези доклади може да ви даде ценни знания theperformance на вашите рекламни кампании и да ти кажа какво работи и какво не. По този начин можете да знаете какво пречи на поведението на браузъра от потенциални клиенти и работи за импровизират едни и същи.
Анализ на Клик поток "
Кликнете поток е пътят, взети от сайта посетители разглеждат от началната точка на влизане за превръщане точка. Чрез анализиране на кликнете поток, можете да рационализира процеса на продажба за максимална ефективност. Кликнете поток анализ не само ви помага да идентифицира некомпетентни точки на своя уебсайт, но също ви помага да се определят местата, където кръстосани продажби може да бъде възможно.Можете да коригира този начин областите на повреда на паса опит и да се гарантира, че вашият уебсайт garners повече продажби и засилване на приходите.
Повторете посетители
В повторете посетители или връщане посетители са ценен актив в сайта. Това е свидетелство, че посетителите са доволни от продуктите и услугите на сайта и да посетите отново за същата. Въпреки това ключовата анализ, ако се повтаря посетители е от съществено значение за успеха на сайта. Определя се, ако клиентите връщане към уебсайта си купувате нещо или не. Track им търсят път и разгледа възможностите за кръстосано продажба.
Гост запазване
Това се отнася до способността на сайта да запази посетители т.е. сумата от време посетителите прекарват в сайта. Още време посетител задържане, по-добре е за сайта.Колкото по-посетителите си престой на интернет страницата си, по-вероятно са те да направят покупка. Това означава, че трябва да импровизират Вашия уебсайт дизайн да предложат богат потребителски опит на посетителите.
No comments:
Post a Comment